Dag 14

Dag 14 – Svar på frågor jag ofta får

Hm, får inte så mycket frågor via bloggen iofs, men en fråga jag fått mycket på sista tiden är hur jag fått mitt hockey intresse, så varför inte svara på det?

Jag har fått mitt hockey intresse genom min pappa. Han har gått på hockey sedan jag var liten och jag brukade ofta följa med faktiskt, under mina första, hm ja kanske 10 år så lekte jag bara, hade mina kompisar, bland annat en som hette Alexander, som jag inte har kontakt med nu dock... 

Sedan gick Borås upp i hockeyallsvenskan och jag fick upp ögonen för själva sporten, för spelet och för laget i sig. Jag älskade varje minut jag var i ishallen och under de första två eller tre säsongerna i allsvenskan så missade jag ca 10 hemma matcher. utav alla 26 som man spelar hemma under en säsong. så utav kanske 80 matcher så missade jag 10 st. 

Att jag nu jobbar med att skriva om matcherna är helt fantastiskt, att få jobba med det jag verkligen tycker om. Att få jobba med det som jag vill jobba med på heltid sedan när jag är vuxen, det är fantastiskt!! 

Vad det blir av det senare, det märker vi då!

Nu har ni svar på det iallafall!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0