Dag 20

Dag 20 – Den här månaden


Oj, vad ska man säga? Jag tycker den här månaden har varit bättre än på länge! Månaden har både gått fort och den har bara gått bra, praktiken var toppen, komma tillbaka till skolan var också toppen även fast det är lite tråkigt. Julafton är på gång och sedan kommer nyår, jag taggar! Julafton kommer bli awesome, med ny telefon och världens bästa present till Johan, nej jag är bara så himla nöjd med December i år! :)

Något som är toppen, och som jag älskar med December, är att det känns nästan som en "familje månad", man tänder ljus varje söndag, och vad jag känner det som så äter man fler middagar hela familjen, och snön kommer och ja, allt är mysigt!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0