101209

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men så får det vara ett tag nu framöver, hoppas de är okej :)

Idag har jag varit i skolan, varit så sjuuuukt trött! sååå jobbigt! hade matteprov med, gick inte heller så bra precis, eller ja vi får väl se när vi får se resultatet ..

Imorgon är det Lucia på morgonen, sedan har vi svenska och so och sen åker jag med Alexander och Pontus in till ulricehamn och käkar pizza, sedan åker jag hem och sen på kvällen får vi se vad jag ska göra =) Tror pappa och David har pratat om att åka till Växjö och Kolla på BHC =) vi får se, aja, nu ska jag kolla på en film :)

Pussss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0