Humöret är på topp..

.. och det är första gången på lääänge! :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt, men på slöjden skulle jag göra ett par byxor till min docka, men hann inte för vid 10.35 skulle jag ut och vänta på mamma som skulle hänga med mig till tandläkaren .. var lite smått nervös men det var ju ingenting, lite jobbigt att ha alla saker i munnen bara haha ;) sedan gick jag och mamma ner till sibylla och käkade och sedan vidare för att leta efter ljusstakar till mina fönster jag har i mitt rum, men vi hittade inga, och självklart hamnar vi på Lindex där mamma köpte Leggings, tshirt och puder, tihi tack mamiii! :) Sedan åkte vi tillbaka till skolan och då var den en halvtimma kvar tills min lektion började, så jag gick till villan där jag hittade Clara och så :) sedan hade vi matte, gick hyffsat, och sedan hade vi NO, jag och malin satt i NO kompet, ah och sedan slutade vi, jag åkte hem och så käkade jag och nu sitter jag här :) vart en bra dag faktiskt! Ikväll ska jag pluggga lite engelska och sedan vet jag inte, vi får se =) aja nu ska jag kolla på tv istället, tihi vi hörs :*


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0