I'm Back Bitches!

Yes I am, har nu blivit klar med alla arbeten, och lämnat in det idag! =D så nu jävlar är jag back in business ;) just nu städar jag, ska till Karlskoga och kolla på Borås vs Bofors om ca 1 timma! =D kanske blir någon mobil blogg, men räkna inte med det!. på vägen ska Pappa stanna vid typ ica eller nått så jag kan köpa lite cider och en cola eller något som jag kan ha i bilen :) ojoj, men nu kommer mamma så nu ska jag städa klart och ge kaninen lite mat och fixa mig, sen åker vi :) vi hörs ikväll eller så!

Jag saknar min Johan :/<3

Pusssss♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: EM!

hej, nu kan man rösta på alla söta bidrag i min fototävling :D

2009-12-05 @ 00:19:32
URL: http://thebillyj.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0