Jag&Skidbacken=underbart!

ohja! jag ääälskar att åka skidor, alpint då förstås :) den känslan när man är igång i en backe och bara kör på, den är obeskrivlig! ILOVEIT! Var i Skidbacken i Ulricehamn idag nämligen, haha :)

Igår var jag i borås nästan hela dagen, och därför orkade jag tyvärr inte blogga igår, och imorgon så får vi se, beror på ifall jag får låna min brors trådlösa internet =)

kommer inte så långt med mitt skrivande just nu, och jag känner mig ganska ofräsh just nu, så jag ska ta en sväng till duschen och sen ska jag med pappa till borås och köpa hörlurar :)

Vi hörs ikväll eller imorgon bitti!

Vad önskar ni er i Julklapp? :)


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0