Julavslutning

Heej! =)
julavslutning var det ju idag, så nu har jag jullov :) det var härligt, och roligt med alla uppträdanden och så vidare :) jag var faktiskt väldigt uppspelt men var nära på att börja gråta när alla sa hejdå till varandra, tänkt att inte träffa vissa av dem på TRE HELA VECKOR? uscha! men som tur är, kommer Clara hit på nyår och sover här och så, ska bli massa skoj! :) sen vet jag inget mer jag ska göra på nyår, träffa mikaela någon dag såklart, träffar säkert malin och massa andra med ju :) Iallafall, bussarna gick hem vid 10.30, usch jag ville inte säga hejdå till johan =/<3 men jag vart tvungen  .. sen kom jag hem vid typ 11.10 och då lagade jag mat och lyssnade på hög julmusik och massa sånt, tihi :) Senare idag kanske jag ska till borås med Malin, ska isåfall köpa en kjol jag hittat som jag tänkte ha på nyår och även på julafton :) men vi hörs senare istället, orkar inte skriva haha ;)

Pussss♥


Jag och älskling :)<3


Clara och Mikaela! :))


Mitt kuvert med mina betyg!


Min Outfit for today :) (ursäkta mitt ansikte, men sprang typ hem ifrån bussen x)


jaa, och man är ju som man är, haha ^^

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0