Kvällsbloggning innan Julafton

godkväll!

Jaa, nu är det tvåååå timmar kvar, sedan är det Julafton känns konstigt, känns inte alls som att det är julafton redan imorgon :o men ge mig julklappar så är jag nöjd ;) hade egentligen inte tänkt blogga så mycket, ska väl inte göra det heller, men tänkte lägga in en text, som är så himla vacker! blir väl lite som en "Dagens text" eller nått :) Här är den iallafall;

Det jag ser, det jag hör
vill jag ge till dig
Varje dag av ett liv
som en del av mig
Dom sa: det kommer att bli bråk
men aldrig skiljas åt
Ni är gjorda för varandra
som natt och dag

Så fortsätt bara andas
Vi är större än det här
Vem har sagt att det är enkelt
Att alltid brinna och var kär
 

Här är låten också;



Men nu ska jag snart sova har jag tänkt, bloggar imorgon när jag vaknar igen ifall jag kommer ihåg det, annars GOD JUL♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0