kvällsbloggning

tihi, godkväll på er! :)

Min kväll har inte varit den bästa, men jag försöker härda ut den ..
Idag har jag varit i Borås med Mikaela, riktigt bra dag faktiskt, du är braaaa mikaela! iallafall, så köpte jag bara en mascara, två diadem och ett armband, och så mat då förstås! fast jag mådde inte så bra faktiskt, var först nära på att svimma inne på inter sport, sedan gick vi och åt, för jag trodde det kunde vara därför, men sen fick jag så ont i magen .. men jag överlevde! ;) sedan gick vi omkring massor, och vid 5 så satte vi oss och fikade, riktigt mysigt var det :) vi pratade på precis som vanligt, och mikaela är den bästa när det gäller att lyssna!♥ vid klockan sju typ åkte vi hem, och sedan satte jag mig här oså, sen hände massa dåligt osv osv osv, och nu sitter jag här och pratar med oscar på msn! =) om 35 minuter ska jag kolla på Sverige vs Ryssland i JVM, ska bli skojjjsigt! ;) men jag ska inte tråka ut er mer nu, vi hörs imorgon eller nått! :)

kisses♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0