längesedan

Jaa, förlåt för att jag suger på att uppdagera! I know I suck at it! haha..

Jag tänkte ta upp en sak som inte alls är aktuellt för mig egentligen, men iallafall :p
Jag satt och funderade på en sak idag, jag ar vetat ända sedan jag började nian att jag behöver en kille som förstår att jag måste prioritera mina studier justnu, jag behöver en kille som förstår att jag måste klara av att komma in på det jag vill på gymnasiet, just nu är det vad jag behöver, och det är vad jag har hittat, jag har en kille som förstår det, och respekterar det, och det betyder myyycket! och ifall det någon gång skulle ta slut med min pojke, så vet jag att nästa gång jag inleder ett förhållande så ska jag vara helt totalt förälskad, jag tänker inte göra samma misstag igen som jag gjort flera gånger innan, att jag tror att jag gillar den personen! Jag behöver veta var jag står i ett förhållande, det är viktigt för mig, jag funderar ofta över förhållanden och sådana saker, varför vet jag inte, men det gör jag. jag har haft alldeles för många oseriösa förhållanden, och jag har gjort så många misstag, och jag vill inte att det händer igen, klart jag vet att alla kan göra misstag, ingen är perfekt, verkligen inte! Det förväntar jag mig inte av en kille, det jag förväntar mig är att killen är mig trogen, och även om 100 andra tjejer skulle stöta på honom, så skulle han berätta att det är mig han är med och att de kan sluta försöka. Det finns massor med andra saker som är viktiga för mig, men jag ska inte göra det här till världens längsta inlägg ;)

Idag har jag bara varit hemma och kollat gilmore girls nästan hela dagen, men vid 15 åkte jag till borås för att kolla på hockey, och sooom jag längtat, tråkigt med förlust på straffar och tråkigt med en idiot till domare, men att bara få vara i ishallen igen, där jag hör hemma, det var underbart! Sen när jag kom hem käkade jag, började kolla på JVM, men det var drygt, så jag satte mig här och pratade med oscar, som jag smsade med innan när jag kollade på hockeyn och så, och ah nu sitter vi här och pratar :) skulle skriva något fint om han ville han med, men att han nämns i min blogg tycker jag är fint nog ;) hahah! en liten bild kommer här, och sen säger jag, tack och hej för mig :)


Klicka på bilden för bättre format!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0