sista skoldagen!

Jaa, och gud vilken härlig dag det var, alla var glada och på gott humör! =D Kanske beror det på att detta var den sista riktiga skoldagen för Höstterminen 2009? ohja, det tror jag nog! =) Imorgon går vi i skolan tills klockan 10.30, och då går bussen hem, usch vad jag kommer sakna alla under lovet! Imorgon får vi ju även våra betyg, är sjukt nervös!! hoppas på att de är bra iallafall, jag och Clara har bestämt oss för att öppna varandras betyg för ingen av oss vill se dom haha :) Iallafall, jag har med hjälp av Oscar bestämt vad jag ska ha på mig imorgon och jag vet även hur min sminkning ska se ut, håret är inte helt bestämt än, men de fixar sig imorgon, ska ställa min klocka på 05.25 så att jag vaknar i tid oså :) tar en bild imorgon bitti innan jag går och sen får ni se den när jag kommer hem, sounds good?

Nu hade jag tänkt att dra mig tillbaka och fixa mig och njuta lite av min underbara torsdagskväll och unna mig lite mys och så :) vi hörs hörrni! :)

Pussss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0