Skolan var helt okej!

tihi skolan idag va hyffsad, ända tills volleybollen, pga en viss anledning .. men mina fötter värken, mina skor jag hade i skolan var ingen hit haha ;) på volleybollen vann mitt lag alla sina matcher utom 2 st, sen resten av de gula lagen av niorna SÖG! förlåt, men de gjorde dom, vann typ 1 match var x) haha. ah, Röda vann för niorna iaf. Nu har jag vart hemma i ett tag, och ska så snart pappa kommer hem åka och handla :) sedan ikväll vet jag inte, ska kolla på Navy CIS och Desperat housewives bara. ^^

Jag vet att jag inte bloggade igår, men orkade inte, var på väldigt dåligt humör, plus att jag hade sån jäkla mensvärk i skolan, plus att jag fick huvudvärk också, så låg i vilorummet i skolan, och sedan när jag kom hem lade jag mig i sängen direkt nästan, käkade bara innan :p

Imorgon är det hockey, längtar som en took! aja, men nu orkar jag inte skriva mer haha :p

Jag saknar dig♥

Pusssss


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0