skulle ju berätta mer om den där växjö matchen..

.. Ja, det skulle jag ju faktiskt så det tar vi nu! :)

Borås spelade faktiskt bra i alla perioder, men det var Växjö som fick in pucken i mål, så efter två spelade perioder stod det 2-0 till växjö .. men i tredje i numerärt underläge för borås(Boxplay) då växjö spelade Fem mot Tre, gjorde den underbara Jens Karlsson 2-1, i som jag sa NUMERÄRT UNDERLÄGE! Det är bra att lyckas göra en sådan sak i hockey. Och efter målet tystnade hela Växjö klacken och när Jens vinkade åt dem då jäklar blev de tyst haha :) och även om det tog endast någon minut innan växjö gör 3-1 genom spark, och sedan 4-1 i tom kasse, det var verkligen värt det för att få se Jens Karlsson så himla glad, det var det. Och jag kan säga såhär, Växjö må vara ett topplag i Allsvenskan, men det var längesedan jag såg ett sådant lag som växjö faktiskt är, varje gång en Växjö spelare fick en tackling av en boråsare så verkar det varit ett MÅSTE att ge igen, och de är väl förhelvete inget man vinner matcherna på!? Med en rättvis&bra domare så skulle det vara Växjö's undergång. Och Anton Hedman i Växjö var ju så tuff så han gick på våra Juniorer, gud så tufft Anton lilla ;) haha. Jag kan fullkomligt ärligt säga, att jag hellre är en stolt och äkta boråsare som förlorad, än en Fejkad och töntig Lakej som vinner, and that's the truth. Nog om matchen nu iallafall ;)

Idag var jag ju som sagt i borås med mikaela idag, så sjukt kul, köpt alla julklappar utom 1 nu :) ska nog köpa en till sak till mamma med eller så, får se :) tihi, i knalleland var det även några BHCspelare som stod så man kunde prata med dom och så, men de vågade jag inte tyvärr, men mikaela kan verkligen hålla med om att jag trodde jag skulle dö när jag såg Mats Hansson och Jens Hellgren i Knallerian, FAN att jag inte hade tröjan med mig asså >.< menmen, sen när vi kom till storknallen stod Henrik Björklund (dreggelvarning på han vafan!) och Emil Bejmo där med, jäklar dom va snygga :o haha ;) men ja vågade ju inte prata med dom heller haha :p tack för en bra dag mikaela :)

Just nu sitter jag här och har oändligt tråkigt, funderar på att lägga mig och läsa twilight eller nått, vi får se :) förresten så har jag funderat på att stryka "laptop" från min såkallade önskelista och önska mig en fototapet på en hockeyspelare i bhc istället, någon som tycker jag ska göra det? säg till försjuttsingen :) Fast mamma och pappa är inte så sugna på det :o elakt av dem, fast vem vet? de kanske redan köpt en dator till mig? .. vi får se när det är julafton haha :) Nej, nu har jag bestämt mig för att raka benen, ta en dusch och sedan smörja in mig med bodylotion och sedan lägga mig i sängen och läsa Twilight, låter som en bra plan, eller hur? tihi, vilket långt jäkla inlägg, haha hoppas ni orkat läsa allt nu :)

Pusssss♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0