Snart uppe i 80 inlägg!

Jaa, haha inte så många, men ändå ett jämt tal, och eftersom jag glömde att kolla när jag var uppe i 50 så får det bli 80 istället ;)

Idag har jag inte gjort så mycket, försökte städa lite, vilket jag ska fortsätta med lite senare.. Sen har jag kopplat ihop min stationära dator och fått igång den, (Guuud så bra jag..) haha inte ;) satt först och bara stirrade för jag förstod inte, men sen gick det :D och nu är det enda som fattas en nätverkskabel till den :) det ska jag fråga min bror om senare när han kommer hem ;) Just nu sitter jag här små dansar lite medans jag sitter ner, fryser glr jag dock, inte så härligt, fryser hela tiden nu mera .. :/ menmen.

Nu är det ju Endast 4 "riktiga" skoldagar kvar, sedan är det bara julavslutning, känns skönt att ha klarat av halva nian nu, men betygen är jag inte sugen på att se, även om jag inte tror att det gått så himla dåligt ändå faktiskt .. ni ska ju såklart få veta vad jag fick i alla ämnen ;) Men nu får jag sluta skriva, börja städa, gå ut till kaninen och ge honom mat, och PLUGGAAAA!! vi hörs imorgon eller nått :)

Pusssss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0