Tjugoförsta December Tvåtusennio

Godmorgon :)

Har ingen aning om varför jag skriver, haha men har inget och göra ju :o Igår blev det pizza till kvällsmat, jäkligt gött! sen satt jag uppe och pratade med Oscar till typ halv två, sedan gick jag och la mig.. Varför vet jag inte då jag inte var trött över huvudtaget haha ^^

Imorse vaknade jag första gången vid 8, men vägrade gå upp, så jag somnade om, och sedan vaknade jag utav att mamma pratade i telefon med mormor typ vid 9 :) och så fick jag mamma att steka två ägg till mig, så käkade jag dem och sedan dess har jag suttit här ;) nyss käkade jag resten av min Kebab som jag åt igår med, något är konstigt med mig, äter hela tiden :o och inatt drömde jag att jag var gravid med 5 barn :o värsta drömen någonsin fan! uscha!

Vad händer idag då? Jag kanske ska åka till Borås, ifall mamma och pappa ska åka in och handla julklappar ska jag iallafall följa med, ska köpa ett linne och lite så, funderar på att köpa en ny bh med, vi får se :)

Nu ska jag iallafall kolla på Våra Bästa År så nu hörs hörrni :)

Pussss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0