trött&griniig!

Hallå på er!

Jag kom tyvärr inte i säng förän vid fem imorse, haha! Känns bra ;) plus att jag gick upp vid halv tio ^^ inte så bra va? förstår ni då att jag är väldigt grinig? det är jag iallafall, så jag ska tillbringa min dag med datorn, gilmore girls och smsa med oscar :) Han är dum för han ska till göteborg idag, åååh tänk att gå i göteborg och shoppa en hel dag, jäklar! :D Då hade jag vart über lycklig ;) fast han ska ju inte shoppa där nere förstås ^^ han ska kolla på Frölunda-Färjestad på ullevi! jag är veeeerkligen avundsjuk vafaan! Men istället ska jag sitta hemma hela dagen, får försöka hitta på något eller så :P haha :)

Jag ska inte skriva så mycket mer nu, vi hörs i eftermiddag ifall jag orkar ^^


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0