261109

heey!

skolan idag var helt okej faktiskt, alla lektioner bara rullade på och elevensval lektionen var bäst! fick reda på att min lärare funderar på att höja mitt biologi betyg, till vad? jo till MVG! =D får inte bli för glad och hoppas på förmycket, beror helt på hur jag klarar min uppgift jag fick av honom.. Och vad är det då för uppgift? jo jag ska ta reda på och förklara för min klass hur embylogi (så tror jag det stavas iallafall) utvecklas&stamcellerna. och för er som inte förstår så ska jag förklara hur fosterutvecklingen i magen på en gravid kvinna fungerar. och sure, visst ett foster blir större och större och större och sedan "ploppar" det ut, de är ju självklart. Men det jag ska försöka förklara iallafall är HUR det går till, hur det går ifrån ett befruktat ägg till ett nyfött barn! hur det kommer gå får vi nog se, hittade ingenting nästan på lektionen idag :/ menmen, det ska nog gå bra tillslut hoppas jag på, att få ett MVG vore helt jag vet knappt hur jag ska uttrycka det!? tillbaka till min dag idag iallafall, hade även muntligt franska prov, det gick helt okej tror jag, fick åtminstonde ihop en hel mening utan nästan någon hjälp, och jag sa det jag kunde iallafall, sen får vi väl se vad det blir för betyg :p haha :) när vi slutat gick jag med Johan och ställde mig i min busskö, och så stod han där med mig, och han har börjat "sno" mitt läppsyl :o han "tar" det när han pussar mig :o >.< hahaha x) sedan kom hans buss och han fick åka hem, och sen kom våran så fick vi åka hem, kom hem vid typ halv fyra, då stekte jag pommes frites till mig, käkade det och städade lite sen. Sen duschade jag och nu är jag här :) men nu kom min pappa, så nu ska jag berätta min nyhet om mitt betyg för honom =)

Pusssss

Johan är bara min♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0