Städning på G!

Efter en lång dag i skolan är jag nu hemma och städar faktiskt :) Tyckte att jag lika gärna kan försöka få iordning mitt rum, lite smått iallafall ;D

Skolan idag var bra faktiskt, eller hyffsat iallafall! hade språk först, sen hade jag so i helklass, en timmas rast så jag och Clara övade på svenska läxan+gick till ica oså, sen hade vi so i halvklass fick tillbaka Förintelsen arbetet, fick vg+ på det, hörde jag ett grattis? jag trodde väl att jag gjorde det ;) great verkligen! =) sedan hade vi lunch, äcklig mat så käka inte, ovanligt? >.<  sen hade vi bild, började med konst historien, bläbläblääää! menmen, sen satt jag med Johan en stund, hade så ont i huvudet :( sen vägrade jag gå in på svenskan, men johan tvingade mig :( haha, tack för det, även om jag inte ville gå in :) Sen träffade jag på johan igen efter lektionen och då var jag och Clara med han tills våran engelska började, och då skulle vi ha prov, muntligt! var jättenervös, men jag tror det gick bra! :D Hörde jag ett grattis till kanske? ;) tackar man tackar! :p sen åkte jag hem såklart :p

Nu är jag ju som sagt hemma, städar lite smått, ska försöka få upp min lampa till skrivbordet, så jag slipper ha tänt taklampan :P Ikväll ska jag på hockey, längtat som en tok! :)

Men nu ska jag fortsätta städa, vi hörs! =)

Pussssss♣

Och vet ni? Johan är fortfarande Bara min!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0