En Dagens ..

jaa, för de vart ju längesedan nu :)

Klädsel
: underkläder, leggings, benvärmare, strumpor, linne, tshirt och tröja
Smink: mascara och rouge ^^
Frisyr: vanligt, hängande. 
Låt: Jojo - Leave, get out
Vill ha: kärlek!
Sjuka: huvudvärk och illamående
Drog: ingenting typ
Saknad: kärlek,
Köp: choklad!<3
Godis: choklad
Attityd: ganska najs! :D
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: åhjävlar :o
Bästa: mitt och claras braiga prat påvägen till och från ica idag!
Värsta: illamåendet, huvudvärken och matteprovet >.<

kan väl dra upp dagen i samma inlägg eller?
hände inte så mycket, men jag och Clara hade ett braaaigt prat påvägen till och från ica idag, tack Clara, du är riktigt bra! =) när jag kom hem satte jag mig i sängen och kollade på tvn och satte mig här och så, sen har jag suttit här typ hela dagen, bara duschat och lite så :) strax ska jag nog sova, är jättetrött! vi får se :) vi hörs imorgon istället =)

Pusssss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0