God morgon!

sovit gott? det har jag gjort iallafall! har iochförsig varit vaken sedan halv åtta >.< för mamma och pappa väckte mig när pappa skulle skjutsa mamma till jobbet.. menmen, just nu håller jag på att städar, ska damsuga om en stund eller nått. pappa skulle säga till när jag ska göra det, och senare idag ska han färga mitt hår, gorgeous! jag är faktiskt väldigt nöjd med min lugg, vilket är otroligt eftersom jag alltid annars brukar hata att jag klippt lugg :) Ikväll ska jag kolla på film med Felix och Cody, ska bli sjukt kul, väldigt längesedan sist nu igen :o vi får bättra oss nu vafan! =D

Vet ni vad jag kommit på? Min röst klarar inte av att jag sjunger längre :o att sjunga har alltid varit en av mina passioner men nu har hockeyn, skuttet&att jag varit vädigt förkyld och ändå fortsatt prata förstört nästan hela min sång röst .. känns inte alls bra, men vi får se om jag kan träna upp rösten igen.

Nu ska jag fortsätta städa, så vi hörs =))

Pusssss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0