snabbinlägg ännu en gång

jaa, jag sitter och väntar på att mamma ska duscha klart så att jag kan få duscha, haha :) idag har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på tv faktiskt, ovanligt va? ;) igentligen så skulle jag och pappa monterat ihop mitt nattduksbord och mitt skrivbord, men det visade sig att jag fått fel färg på mitt nattduksbord, det blev vitt inte mellanbrunt :( så allt det här fick vänta tills vi lämnat tillbaka mitt nattduksbord och skaffat ett nytt. menmen, nu verkar mamma vara klar i duschen så nu ska jag duscha :) vi hörs imorgon eller så, mår inte så bra faktiskt, så får se imorgon om jag kan gå till skolan :/

Pussss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0