@the Kitchen

ohyes, I'm cooking dinner to my self! And that's something I'm good at ;) nooot! haha :) And you all want to know what I'm going to eat, right? ;) smoked pork and macaroni(Kassler &makaroner) :D In school everything was all right, had not pecis want to go my lessons, but had to do it anyway after that I need joba on my rating a bit small .. But the Natural origentering (no) was jens sick, so we had no teacher but then got into Johan's teacher and cushioning breaks for us: o so we had only 25 minutes' no! = D jaja, orkar inte skriva mer på engelska nu xD haha =) ah, som sagt skolan var helt okej, men hade helst sluppit alla lektioner .. men Läsningen var inställd iallafall =D  men nu måste jag verkligen återgå till min mat så den inte blir helt och håller sönder bränd :o haha ;) ah men jag lägger in alla bilder jag lovade igår senare =)

Pusss♣

Johan är bara min

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0