today was a good day!

oh yes it was! :)

somsagt, dagen var great! :) Lektionerna var såklart dryga, men rasterna, hahaha :) NO lektionen var, helt crazy haha, skrattade som en tok ;) tack för dagen allihopa, you make my day bitches!

Imorgon är det studedag, ska bli najs, ska nog med mamma till jobbet, tvekar fortfarande.. vi får se :) ska iallafall plugga lite smått, har prov både onsdag och torsdag, men då är de muntligt så lite svårt att plugga på, men det ena provet måste jag plugga, ska lära mig massa om ett land som vi själva valt (jag valde turkiet!). och så, så det kan jag iofs fixa på mammas jobb men som sagt vi får se :)

på onsdag är det hockey, längtar! =)

Lite bilder ifrån igår&idag :)


min gulliga klocka! :)


mina twilight anteckningstböcker




tihi, titta vilken söt bild jag "målade" på läsningen idag! :)


På No lektionen trädde vi på kondomer på provrör x)


Dessa tre "använde" jag och Clara, (bara så ni vet, den med jordgubbar på, lukar as gott! ;)

jag orkar inte lägga upp resten av bilderna ^^ vi hörs imorgon istället :)

Pussss♥


Johan♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0