trääningsvärk

Ja, det kan man ju minst sagt säga! skuttet igår var GREAT! tack brudar för hela kvällen, kunde inte blivit bättre, förutom mina minnesluckor ifrån kvällen, även om jag inte druckit någonting mer än vanlig cola.. Menmen, det var som sagt helt Greeeeat! stod tillochmed i ett fönster och dansade som en tok, haha! och jag blev minsann straffad för all dans, min träningsvärk jag haft/har nu är bland det värsta någonsin! :o haha, men så är de, skitsamma jag överlever detta eller hur? ;)

Hur tyckte ni andra som var där igår att det var?

justnu, kollar jag på idol, försöker sjunga med, men min röst från igår är inte den bästa, så ingen idé att försöka ;) haha :p och sen googlar jag min lärares namn, vet inte varför, hade lust med det bara, lite små kul ;)
nu har jag skrivit på det här inlägget i säkert 2 timmar, så nu räcker det tror jag!

Pussss♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0