Dagens..

hej hörrni! =)
jag ska alldeles strax iväg på hockeyn, men tänkte slänga in en "Dagens" innan jag åker :)

Dagens Misslyckande är nog minsann min moppe! som vägrade starta innan när jag skulle åka till fristad, och den startar fortfarande inte! :( elak moppe! jag ska kolla om vi har någon olja hemma imorgon och försöka fylla på det, då det skulle kunna vara problemet..

Men nu måste jag skynda mig, vi hörs när jag kommer hem om jag orkar! :D

Har du en annan åsikt?
Postat av: den där personen

lyckat att bara fylla på olja nån stanns de finns ju typ 3 -4 olika oljor i en moped och ja tror knappast de e porblemet att den inte startar. om den inte hade haft olja skulle den "skurit" och de hadde du hört sånna fall ^^

2009-10-28 @ 22:54:11
URL: http://dendär.hej
Postat av: svar till "den där personen"

jaa, jag hade nog inte märkt ifall en "skurit" för jag är sååå himla okunnig när det gäller motorer och sådant. ^^ jag ska prova fylla på olja vart det nu var pappa sa man skulle ha den och sen får vi se :p

2009-10-29 @ 00:12:10
URL: http://sjundeaaugusti.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0