desperat housewives

sitter jag och kollar på nu :) så himla bra! love it (; försökte få pontus till att hålla mig sällskap, men han spelade, så lät han göra det! =) dagen idag har jag inte gjort nästan någonting, var med Pappa, Daniel och Melissa i stan innan och hämtade Daniels säng bland annat, och imorgon ska jag minsann fåklart de där jäkla svenska och So arbetena! och på kvällen blir det hockey, så härligt! :D jag har tänkt på att jag ska börja med en grej som heter "Dagens" och så kommer det upp saker som gjort min dag, kanske inte varje dag, men några gånger i veckan iallafall :) Första "Dagens" kommer i ett annat inlägg direkt efter det här! men nu började Desperat housewives igen, vi hörs imorgon! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0