Mornin'

Godmorgon!
Jag vaknade för en timma sen, men har knappt gått upp än, gick ut och gav kaninen mat innan bara, och jääklar vad kallt det var! :o iallafall, igår kväll gick jag ner till Cody och var med han och Felix och kollade på filmen "Patrioten" super bra film, rekommenderas starkt! Men påvägen hem, (jag tvingade dom att följa mig hem) och då börja dom snacka seriemördare :( jag som är mörkrädd och får för mig att jag ser saker som jag egentligen inte ser blev ju inte så glad precis :o hahaha, de va nära att dom fick följa med mig in (; sen satt jag vaken och försökte glömma bort allt dom sa, men de sluta med att jag tände en lampa, som varit tänd heeeela natten :P Oj, de här inlägget har nog tagit en timma att skriva snart ;p Men de här var nog allt tror jag, vi hörs senare :)


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0