godmorgon

eller borde jag kanske säga godförmiddag? haha:)
nyvaken är jag, och super trött! även soovit dåligt då cody och felix skrämde up mig med massa seriemördare, preeecis som vanligt >.< men har somnat om varje gång med samma tanke "är det min tur att dö inatt så är det så, inget jag kan göra något åt" och nu är jag vaken och sitter här :)

Blir ingen jenny ikväll då jag inte har någon skjuts, så istället ska jag kanske till Daniels nya lägenhet, om han får sin nyckel idag vill säga :) skojskoj! men imorgon är jag fortfarande på för att åka till Carro, och sova över :D vi ska blandannat ut och gå "Bus eller Godis" med hennes små systrar :) ska bli sjukt kul, då jag inte träffar någon av dem så mycket, och dom läääär ju tvinga mig att äta, så mat kommer jag äta i helgen, kanske är precis vad jag behöver för att kunna börja äta riktigt igen, vi får se :)

Hittade nyss ett gulligt citat ur en Martin Stenmarck låt, som ni får senare i en "Dagens" haha :) nu ska jag kolla klart på våra bästa år, och sedan blir det 7th heaven ;)

I'll talk to you later ♣

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0