jag är allt lite dum

som sitter framför datorn och bloggar i en bikiniöverdel och leggings, haha :) men sån är jag ibland :P haha :) nu har jag mina helgplaner klara iallafall,imorgon kanske kanske kanske jag åker till jenny på kvällen annars sitter jag väl hemma :) på lördag åker jag till Caroline, och är där :) vi ska även träffa Mikael, hoppas jag på! :D måste verkligen bli klar men svenskan och so'n nu, inte gjort klart de än, fast jag lovat det heela veckan lång, inte bra ida! men de fixar jag imon, de lovar jag! och om en timma ska jag bege mig ner till cody där han och felix väntar, och så ska vi kolla på film igen :) får se vilken film det blir idag :p nu ska jag försöka få i mig något att äta och klä på mig lite kläder kanske, haha :P vi hörs antingen när jag kommer hem, eller imorgon :)

Pusssss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0