Välkomna

till den här bloggen! Jag har en annan blogg igentligen med, men den här ska bli mycket mer personlig hoppas jag på, om jag nu kommer ihåg att skriva på den här bloggen. Well, det var nog allt "viktigt" som jag ville ta upp.

Dagen idag ser ut så här, jag ska inte göra någonting igentligen mer än att plugga, ikväll skall jag åka till Ikea och köpa lite grejer till mitt "nya" rum som jag fixat och donat med i helgen, vi får se, kanske kommer upp bilder senare i eftermiddag/kväll när jag nu kan gå tillbaka min dator! har ingen nätverkskabel till den nämligen, men ska låna min brors laptop så länge, så när jag får den kommer bilder upp! :)

Jaa, ska vi ta lite om mig med då medans vi ändå håller på?
Jag heter Ida&jag är 15 år. Mina intressen är fotografering och hockey mest, men att blogga är något annat som ligger mig varmt om hjärtat! :) Vill ni veta mer så säg bara till, och se till att kommentera nu hörni! ;)

That's all.
/sjundeaaugusti


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0