240410

Godmorgon på er! :)
Har ni sovit gott? Det har jag! :)
Hade lite svårt att somna, men när jag väl somnade sov jag så gott, så, haha!

Vad händer idag?
Jag ska nog bara plugga tror jag, har lite att jobba med nu när jag varit sjuk hela veckan .. haha, sen är jag jäkligt skoltrött med så jag jobbar inte så värst bra på min lektioner tyvärr :/.. menmen, Jag ska skärpa mig, eller ja försöka, och så ska jag försöka plugga upp mina betyg lite! :)

Men vet ni vad? Jag fick mitt resultat på nationella proven i engelska igår, och jag har fått MVG på den muntliga delen, och så fick jag VG på hör och läsförståelsen och uppsatsen! :D

Jaja, nu ska jag försöka sätta igång att plugga, så vi hörs senare! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0