blablabla

Hej igen!
Jag har svintråkigt!
inte gjort någonting mer än att skriva lite på lappen över vad som ska handlas, köpt frukost och spelat massa konstiga&tråkiga spel på någon konstig hemsida :s :( Mamma har precis hjälp mig lite med svenskan iallafall, eller ja, jag skrev ut det jag skrivit redan, och så fick hon kolla över det och typ skriva dit lite av vad hon tycker fattas .. måste försöka bli klar med det nu i helgen! kommer aldrig lyckas, men hoppas kan man ju alltid! :) Ska iallafall få äta frukost om 25 minuter, ska bli gott, är jätte hungrig nu ;D Okej, nu "ropar" mamma på att jag ska komma, så nu måååste jag gå!

Tjingeling!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0