black and beautiful

Godmorgon(?) på er! (:
eller ja, morgon och morgon .. haha! jag har varit vaken i lite mer än 2 timmar nu, sovit ur dåligt inatt faktiskt, har vänt och vridit på mig hela natten och vaknat för minsta lilla .. inte alls kul, menmen. Kan nog ha och göra med en liten grej som hände igår .. inget jag tycker hela världen behöver veta eller så.

Jaja, jag har nyss målat mina naglar igen, iih nu är dom svarta och fina! ;D i eftermiddag kommer nog Johan hit hoppas jag på, och om pappa går upp snart så kanske det blir Jönköping innan Johan kommer, tihi (: jaja, tänkte bara blogga lite snabbt, har super ont i huvudet .. antagligen för att jag sovit så dåligt :/ menmen. vi hörs senare!♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0