Bloggtorka..

Hej på er!
Har ingen lust alls att blogga idag .. Borde egentligen plugga men har sån jäklans mensvärk, fyfan, men tog en alvedon nu, så det kanske kan gå över snart!

Idag ska jag vara med Johan, Robbin och Malin tror jag? (: hoppas på't!

Tänkte bara säga det att jag har hela veckan uppbokad i stort sett, så blir ingen vidare bloggning, så jag påbörjar en frågestund ikväll som får hålla på ända tills på Fredag, då jag är ledig! :)

Ja, kan ju dra upp vad som händer nu i veckan då! :)
Måndag; Skolan först, sen gymmet! (:
Tisdag; Skolan först, sen JB-Live på kvällen (ska till John bauer!)
Onsdag; Skolan först, Välgörenhetsgala på kvällen.
Torsdag; Skolan först, sen kanske  Lager 157 med Malin (:
Fredag; LEDIG!

Sen är det ju Långhelg nästa helg, är ledig både fredag och Måndag! :D

Men vi hörs senare, ska lägga mig i sängen en stund nu! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0