...

Hej på er!
har sån jävla bloggtorka just nu känner jag .. inte bra det.. menmen! Vet ni vad jag kom på nyss? Jag och Johan hr varit ihop i två veckor idag, haha! Det känns helt sjukt, känns som vi varit ihop sååå mycket längre än två veckor ;o

Just nu är jävligt sur för jag beställde hem mitt löshår i söndags, och idag kom det, och SJÄLVKLART, har jag fått fel grejer! :(

Orkar inte blogga nu verkligen, hörs sen!

Har du en annan åsikt?
Postat av: Melvinsara

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-02-20 @ 13:34:07
URL: http://melvinsara.blogetty.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0