Hemma (:

Hej igen!
Kom preciiis hem, har vart sjukt roligt, fast tycker synd om Cody.. Du är bäst verkligen, fyfan vad du står ut med mig, och det älskar jag dig för, du är lätt min bästa vän♥

Vi drog till Hökerum som sagt, tankade min moppe och köpte lite godis typ, sen åkt vi runt lite, upp till skolan och massa olika ställen, sen åkte vi och träffa älskling och va med han i någon/några timmar, saknat honom massor!♥  var mysigt och roligt, och jag har världens bästa vän som inte klagade ett dugg fast jag gissar på att han inte tyckte det var de roligaste, haha! blev inga bilder typ, inga jag får lägga ut här iallafall, Cody gillar inte dom :(.. Jaja, usch, ska äta snart, nöjd nu älskling? haha han klagar på att jag aldrig äter :p Saknar min Johan redan juu :(♥

Jaja, vi hörs senare!
Pussss'♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0