I've been better ..

.. ooohja! har sån där, hm kallas det frossa? när man ena stunden är kall och nästa stund svettas man typ? As irriterande och det tyder antagligen på att jag har åkt på feber .. Orkar inte med sån här skit alltså, det är så irriterande, men stannar nog hemma från skolan imon när vi ändå bara ska kratta äckliga jävla löv .. haha! Jaja, jag väntar på att jag och Pontus ska börja med våran "Lek" vi har när vi snackar på msn, vi slumpar fram massa samtalsämnen på någon hemsida och sen ska vi båda säga sitt om det och vara helt ärliga! Och medans jag väntar ska jag läsa lite om magkatarr har jag tänkt, så vi hörs senare!
Pussss'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0