lovlovlov

Hej på er!
Mitt humör är på topp idag verkligen! :D Haft en sån sjukt bra dag idag! :)
Fick sovmorgon imorse då jag inte fick va med på idrotten för mamma, så jag var med Johan, ytterst trevligt :) Sen hade vi språk, var lite små skoj, haha ;) Sen hade vi engelska, gick ut därifrån, och när johan såg mig, så bar han in mig på mig lektion ;o haha, så jävla pinsamt ;D Sen hade vi NO, dryygt som fan, gick ut därifrån med (a) :D haha, är lite små "stygg" av mig, hahah! ;) fast min no lärare märkte inget :o xD haha dumfan! Sen hade jag lunch, bläbläblä på maten så käka inget, det ångrar jag groovt nu! .. Sen hade jag massa andra tråkiga lektioner, på elevens val fotade jag lite, var skojjjj haha, blev inte så många bra bilder, men jag visar er de två jag blev nöjd med :) Men jag ska nog städa lite nu, mitt rum är ett jävla bombnedslag, haha!

Förresten, de är ju fan lov nu, så sjukt härligt, händer massor på lovet som jag kan berätta om sen :) Saknar min älskling nu dock :/♥



Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0