men vafaaaan!

Pratade med mamma nyss .. Blir ingen skola för mig imorgon heller :( är så jävla trött på att vara hemma nu alltså, skulle du frågat mig för ett år sedan om jag hade varit hemma ifrån skolan, så hade jag sagt Ja direkt! Men nu gillar jag fan skolan ibland, träffa alla och sånt .. jaja, skulle haft Nationella prov i matte imon, men ja, nu får jag göra det en annan gång istället. Ska lägga mig och kolla hockeyn nu, vet inte om jag bloggar mer idag..
Hörs imon!♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Taraldadele

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-01-13 @ 09:41:58
URL: http://taraldadele.blogbow.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0