my day

Hej på er!
Har inte hänt så mycket idag faktiskt, kollade på en gammal BHC match innan på tvn.. Sen duschade jag snabbt och så tog jag moppen till Fristad och köpte yoghurt och lite godis till mig. Sen åt jag snabbt, och så tog jag och cody moppen till hökerum, träffade Johan en stund och sen åkte vi vidare, kom hem för en halvtimma sen och nu sitter jag här! :)

Drar igång en frågestund i nästa inlägg, så ni vet!
och så hörs vi imon, eller så :)♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: hermy

sv: haha tack så mycket:

kan du svara på dagens fråga:?

2010-04-26 @ 16:05:06
URL: http://hermy.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0