my thoughts..

This is my thoughts, och du behöver inte läsa!

Jag vet att jag inte är den bästa människan i världen..
Jag är jävligt egoistisk och mitt självförtroende är långt ner i botten.
Jag har svårt att bestämma mig och hatar att vara singel.
Jag har sårat så sjukt många människor i min omgivning för att jag inte vågar ta risken att bli sårad själv ..
Jag har varit riktigt kär runt 3 gånger, vilket är ovanligt i min ålder..
Jag tänker äckligt mycket på hur jag ser ut, hatar att visa mig osminkad och när jag ser ut som värst vill jag inte ens visa mig för min familj..
Jag har svårt för komplimanger och förstår aldrig vad killar ser i just mig och inte i någon annan ..

Alltså, när jag är kär, så är jag verkligen kär, dock har jag svårt att visa det.. Men jag har också lätt för att bli sån som vill vara med den jag är kär i för mycket.. Jag är alltid lika jävla rädd att den jag är kär i ska lämna mig just för att jag inte har självförtroendet att tro på vad han ser i mig och vad han tycker om mig ..

Sure för att jag är väldigt mycket med Johan, men jag vill även vara så mycket med honom, och jag hoppas att han inte tycker att jag är för mycket med han osv .. Jag saknar verkligen Johan varje sekund som jag är utan honom, och jag har aldrig känt så förut, det är konstigt men med honom så känns det som att det är såhär det ska vara .. Det är liksom, jag kan vara så sjukt jävla sur på vad som helst, men såfooort jag ser han, så försvinner allt, de blir som bortblåst som att de aldrig funnits där.. Helt galet verkligen .. Haha, kanske inte är de roligaste för er att läsa om hur jag känner det när jag ser/träffar Johan, men jaa ni får stå ut!. Som många av er vet, så gjorde jag och Johan slut iochmed att jag gillade Oscar och så, och jag var veerkligen kär i Oscar, och alla de gångerna jag tänkte på att släppa taget om honom i och med att det inte hände något, jag mådde så jävla dåligt då.. Men det försvann av sig själv, och nu är jag sjukt lycklig och kär, och det kunde inte kännas bättre verkligen .. Jag har en pojkvän som jag träffar varje dag, som visar att han bryr sig och är allmänt underbar! Just nu, skulle jag inte kunna ha det bättre ..


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0