ni är braaa!

Hej igen! :)
Jag har varit jätteduktig nu, skrivit klart hela Rescensionen(stavning?) och är nästan klar med den första uppgiften :D känner mig ur duktig! ;) haha! Fast nu har jag tråkigt igen, för jag hittar inget mer at tskriva om första uppgiften, och försöker få mamma att hjälpa mig, men hon är lite upptagen just nu :( fanfanfan. äh jag ska bli klar med det här jävla arbetet i helgen iallafall, måste även öva lite på min redovisning jag har på måndag, men det ska nog gå bra! :) tihi.. Jaa, vad ska jag skriva? Jag har skrivit över 450 inlägg sedan jag skaffade bloggen i oktober iallafall, känner mig riktigt stolt över det! :) tänk, snart har jag skrivit 500 inlägg, målet efter det är ju verkligen 1000 inlägg, älskar verkligen att blogga nu för tiden! Innan ville jag lägga ner bloggen för att det är så mycket press i att skriva varje dag och den tog upp mycket tid och så .. Men så känns det inte alls nu längre, trots att ja ginte har alls många läsare, mellan 10-20 st per dag! :) Men jag hoppas även att ni förstår att det blir lite dåligt med inlägg vissa dagar eftersom jag har nationella prov nu och så vidare! Men än så länge så verkar ni inte ha något problem med det! :) äh, jag älskar att blogga, och jag älskar de som faktiskt följer min blogg, det betyder mycket att det faktiskt finns folk som vill veta vad jag gör på dagarna och så, love you guys! :)

Nej .. undra om man kanske ska fortsätta skriva lite på svenskan? eller om jag kanske ska leta lite saker till lägenheten som vi gör i Hemkunskapen? Jag har kommit jätte långt med alla sakerna iallafall, måste bara måla dit dom, men det går nog ganska fort när jag väl sätter igång :) ja, nu ska jag fortsätta, vi hörs säkert fler gånger innan jag åker hem! :)

Puussss'♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0