Nu har älskling åkt hem..

Yesbox, han åkte nyss, asså fyfan jag ska överleva en hel jävla dag utan han imon, snacka om att jag kommer dö ;( Men det har varit så jävla mysigt nu ikväll, du är bäst älskling!♥ Saknar dig redan, och längtar som fan tills jag får träffa dig imorgon bitti! kommer såå inte glömma din kommentar "Du är min lilla tyra banks" haha, ååh vad jag älskar dig!♥
Men nu ska jag packa och sedan ska jag sova, så vi kanske hörs imon på morgonen! :)
tänkte att jag ska försöka mobilblogga imon om dom inte tar min mobil, men isåfall har dom valt att mucka med fel brud, haha! ;)


Jag struntar i hur mycket du ogillar denna bilden älskling, jag älskar den! fast vi behöver en ny, haha ;)
Kissessss'♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0