old and new pictures

Massa slöa bilder kommer nu då!
Tänk gärna på att jag ser jättekonstig ut på alla bilder och att jag är gullig och bjuder på mig själv. jag har copyright på alla dessa bilder, och vill inte se dom på någon annanstans än här på min blogg.

Börjar med lite nyare bilder, nämligen ifrån förra sommaren:

Jag och, hm hette han Ismail? no idea..

Jag och någon iallafall, no idea vad fan han hette.

Jag och pappa, vi vart lite slöa ;)

Omfg vilken jävla bild .. hahaha!

Här kommer det lite MYCKET äldre bilder.


yeeah, i like to diska! (y)

min rumpa (y)

ååh vad söt ;)

hahahahahahah! *NO COMMENT*

eehm, jaa ... hahaha!

haha, jaa, vad ska man säga? för de som inte känner igen mig så sitter jag i en ljusblå halvt långärmad tröja och rosa kjol, ganska "långt bak" på bilden ...

OM DET ÄR NÅGON PÅ DESSA BILDER SOM INTE VILL ATT DE SKA VISAS, SÄG TILL SÅ TAS DEN BILDEN BORT.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0