ont i maagen ;(

Godmorgon på er!
Borde egentligen inte blogga nu, men ska ta moppen till skolan idag, mår inte helt 100 så ska ta moppen så jag kan åka hem .. Men jag har bestämt mig för en sak, jag SKA börja äta mer nu. på två dagar har jag ätit endast 2 gånger. I söndags åt jag klockan fem ungefär, nästa gång jag åt, var igår klockan fyra, liksom 23 timmar utan mat, hm konstigt att jag inte mår bra? .. Börjar bli lite små jobbigt nu, så idag ska jag äta frukost i skolan, sen lunch får jag se, för maten är så jävla äcklig! men ska äta någonting iallafall!
jaja, vi hörs när jag kommer hem sen istället! :)
Pussss'♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0