sällskap (:

Hej på er! :)
Sitter här med min Älskling och Clara, trevligttrevligt! :) haha ;D
Vi var ute innan och då kom de en jävla 7åring och börja jaga mig och säga till Clara att han skulle mörda henne och skit, haha störd som fan va han! xD Sen kom hans mamma och hämta honom, skönt att bli av med han ;) haha.

Har tagit några bilder nu under dagen, som jag slänger upp antingen ikväll eller imon, får se! (:

Tihi, här får ni någon slö bild sålänge iallafall! (:


Puuuusssss' ♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Matilda

Du hade rätt! Grattis, du kommer vinna en länkning på min blogg =)

2010-04-05 @ 20:19:01
URL: http://mases.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0