shit också

Godmorgon!
Sitter här, äckligt tråkigt! .. Pratade med Johan och Clara nyss, eller ja, jag frågade om det nationella provet var svårt, och ja, det tyckte dom båda, och liksom, Clara som är typ en av de smartaste jag känner, vafan tycker hon det är svårt så är jag ju helt jävla körd! :( de suuuuuger hårt. jaja, kommer nog få göra det imon eller något liknande, det märker vi iallafall! .. eller, ja jag märker ju det iallafall, haha! ;) jaja, idag ska jag baka muffins iallafall, jag och mamma bestämde det igår, jag tar nog massa bilder så ni får se sen hur de blev och så :) tihi!

Just nu sitter jag här och kollar på Rachel Ray och väntar på att Våra bästa år ska börja, 10 minuter kvar! (:
Men vi hörs senare! :)

Pussss'♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Boolaalice

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-04-11 @ 08:36:44
URL: http://boolaalice.blog24h.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0