slööö! ;)

Godmorgon :)
Jag är vaken, slö och har äckligt ont i ansiktet, haha! nej men mitt ansikte är as torrt typ, för de svider ^^

Ska snart ta tag i mitt ansikte, sedan ge hundarna mat, gå ut med dom och sedan leta kläder till idag! Ska ju in och fika med Alexandra idag, tar bussen in vid 14.20! :) Vi kommer ha grymt kul, och jag lånar nog med mig mammas kamera in tror jag, får se! :)

ååh, vaknade inatt av att jag fick ett sms, tihi titta vad gulligggggt!;

Usch vad jag saknar han! :(♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Ja vi ska äga Borås! ;)

Ja det var gulligt! :)

2010-04-07 @ 11:58:33
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0