super kväll

Godkväll på er! (:
Sitter här med Clara nu, vi pluggar lite faktiskt, fått gjort en jäkla massa på Lägenheten som vi gör i Hemkunskapen :)

Älskling åkte hem runt tjugo i nio, och vet ni vad? Jag saknar honom redan! :/ blä på det.. men kvällen var verkligen super, tack till er!♥

Imorgon ska jag och Clara som sagt till Borås, ska bli sjukt kul, ska kolla lite kläder och skor och så! :) Ska låna med mig mammas kamera och ta lite kort på oss medans vi är där! :D har några bilder som jag slänger upp imorgon på morgonen eller så :)

Ska sova snart, så säger godnatt nu! :)♥


Har du en annan åsikt?
Postat av: David=D

Va kul att de e ni igen vännen=) lycka till i fortsättningen!



Va kul ja ska kanske ner te stan och kika läget, så vi kanske ses! Annars får du ha de super duper bra min vän=) kramar

2010-04-06 @ 01:47:02
URL: http://davidfagerstrom.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0