this day was a good day

Hej på er!
Jag är nyss hemkommen faktiskt, tog mig en tripp till gymmet idag efter skolan, fyyfan vad skönt det var! :D

Skolan idag var väl helt okej, som vanligt typ.. Fast maten vi fick till lunch idag, gud vad äckligt! smakade bara, sen vart det till att slänga det! Jag försöker äta, men våran skolas mat är verkligen Katastrof!! Som sagt, det var som vanligt i skolan egentligen, inga större förändringar, haha! :)

Efter skolan blev det som sagt gymmet, var ganska mycket folk, så blev lite hårdträning, på väldigt kort tid. Blev 2,8 km cykling, 50 bengrejs, haha! vet inte vad den maskinen heter, och sen ca 5 km joggning(?), eller vad ska man kalla det? sån där maskin sak som man rör både på benen och armarna, haha säger väl inte er så mycket .. ska kolla om jag hittar en bild på en sån på google! :) en sån här är det:

det är nästan exakt en sånhär dom har på gymmet, bara en annan modell typ :)

Iallafall, efter gymmet gick vi till apoteket och så, sen gick vi till pizza palace, där jag åt pommes frites, var så jävla hungrig! ah, nu är jag hemma iallafall, är jättetrött och ska snart lägga mig i sängen och kolla på tv tror jag :) Ni kan få dagens outfit iallafall;


Dagens outfit! :)

Glöm inte min frågestund, den kommer ni till om ni klickar HÄR!

Pussssss'♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0